Tuesday, September 12, 2006

大大老板来上海

今天早上,我们的大大老板(鬼佬)会来上海的办公室。昨天我们的大老板已经多次提醒我们要准时上班(平时,我们有时会迟到,他也不会很在意)。

为了这事,我已经紧张了好几天。我很怕我会迟到啊!我平时都是9点一刻才到公司的。今天要我9点以前到,无名的压力,只有我才知道。

今天,老早就起身了,因为紧张,没有时间做我每一天早上必做的事情,心里很不愉快。唠叨地拖着脚步来到公司,还有一些睡意。所以当大老板领着大大老板来我的座位say hi的时候,我也blur-blur的。叫错大大老板的名字!(把他叫成大老板的名字!)后来我恁了一下,紧张之下竟然想不起大大老板的名字!不过幸好我转得快,所以还是“补”回来了。

还没有清醒,又被大老板叫到会议室,一起和大大老板go through 一些powerpoint, 也go through 一些我做的competitor analysis, 没有想到看似简单的report, 大大老板竟然很欣赏,频频说Good Job!听到我爽爽,睡意全没了。哈哈~~

爽过了,但想到今天早上没有时间做的那一件事,又有一点不爽了。讨厌!大牺牲!

I hate morning meeting~~~~~~~

6 comments:

nicknooo said...

So did you manage to kau tim your morning call later of the day?

Unknown said...

She Can't .. the morning call have to only do in the mornign at that same time, same pattern ,same place.. yes.. she is liddat one..

Anonymous said...

oh my god.. haha this is funny.
you are the most CARM woman that i had ever seen before... can't imagine how is ur look when you get PANIC... haha..... maybe you are too enjoy ur working life, never stress before lar.. haha..

Anonymous said...

Yes i know, morning sex is very important!

Elizebeth D.L. said...

kai xin, you really know me very well. HAHAHAH!!! it supposed to be my personal secret!!

yes, my si-fut recognizes the time, the mah-tong, and the atmosphere. Any of these 3 is different on certain day, then I will problem for that day. Sigh.

Elizebeth D.L. said...

by the way, this whole week also 9am has to be in office.

damn tong ku~~~~

why am I so busy lately huh?!~~