Wednesday, June 14, 2006

我很爱她,求你把她让给我吧!


最近在看“巴黎恋人”。昨晚看到有一段我很激动,直骂为什么那个修赫这样窝囊,竟然跟他的舅舅启柱要一个女人。他哀求他舅舅离开那个姜台琳,把她让给他,原因是,他很爱她。我很生气,直对那个电视狂骂,“你这个窝囊的男人,好意思的!!”

不能理解为什么有一些男人真的把女人当成是一种货,可以让来让去,一点也不尊重那一个女人,太可恶了。

爱,是可以让的吗?

注1:骂玩了,还是很激动,害我昨晚不能马上入睡,睡得不好(巴黎恋人是10点半到12点,看完就是睡觉时间了)。

注2:偷偷地在网上查看了这一部剧的结局,更加的愤怒。为什么酱的??哎哟~



他,朴新阳,饰演韩启柱,我的新的单眼皮梦中情人,哈!

4 comments:

Elizebeth D.L. said...

I saw him smile (in the movie lah of course) with wide smile that night. His perfect image is destroyed after that.

When he smile, he looked so fat! I don't like him anymore.

舞者 said...

In my humble opinion, he looks LCLY.

Elizebeth D.L. said...

Haha... aiyo-eh~ He damn yao yeng when he is not smiling ok?:)

He somehow looked like one of the asshole I know. but I never find him good-looking, but the eyes damn look alike with this korean star.

I guess, all one-layer eye looked the same in Asian?

Elizebeth D.L. said...

Last nite, is the final episode. very touching.

These two nights, because too touching, I cried when I was watching. Thus when it is over at 12am, I was very jing-sung and cannot sleep. Damn tired...

I am somehow glad life can be returned to normal from tonite onwards. ha~