Friday, February 24, 2006

抱枕

刚和妹妹email chat,她问我我还缺什么要她买再要我老公下礼拜去吉隆坡开会带回来。突然很想念我的抱枕。唉。。。 我老公肯定不肯把我的抱枕带回来。那么长,又不可塞进行礼箱里。。。 唉。。。

中国的中国人为什么不抱抱枕睡觉?我走遍了商场,大大小小,没有人卖。还还我一个眼神-- 你有病啊?小孩的抱枕就有,要吗?Winnie the Pooh, Mickey Mouse, 任你挑。

我的抱枕。。。你现在在哪里?我很想念你。。。。。。

5 comments:

Unknown said...

muahahahaahahahahaahahahahahaha

Sorry, this is damn funny .. it's damn funny really ..

well, you can make one your self there lah.. ask them to tailor make it..

Anonymous said...

姐姐,学学我,只是抱小熊,Mickey Mouse, Minnie Mouse, Pinky Piggie, Doggie, Moose, anything lar... to ganti your 抱枕!!不知道为什么我们罗家姐弟妹,只有你从小抱"抱枕" 抱到嫁人还在抱,抱姐夫不是更加好了吗?哈哈。。 

你让我今天突然想起小时候,有一次我们全家人去Pasar Malam。你说要买"抱枕",结果买下了,不敢提回家,结果还是老爸提回家的。当时忘了什么情况我们没有驾车去,结果就是这样,爸爸手上拿了那长长的"抱枕" 走路回家。嘿,蛮远的。

哈,你顽皮,不敢拿回家,爸爸不顾面子替你拿,别人看了都觉得很好笑。。。好感动啦。

其实,我在想,你的"抱枕" 其实可以折,可是要用很大的箱子装起来,可是啊,我后来又在想,不知道如果你的"抱枕" 拿去上海后,会不会变形了。哈哈。。 那一定很好笑。

Anonymous said...

buy a few pillows, bind them together, make yourself a bao zhen.

Elizebeth D.L. said...

I am still persuading Jay to bring me the bao zhen.

Last night, he said, "ok ok ok... let me think about it...". That was my 5th attempt in asking him, in the past 2 weeks. hahahaha...

I will try again tonite:P

and yes, I remembered that pasar-malam-baozhen incident. Dad was the greatest dad on earth!!!! Still remember mama was scolding me taht time, "为什么不自己拿?!” hehee... then takan you ask a high school girl, who was at the age that has the highst 自尊 and 自我 to bring that thing from pasar malam to home? 多丢脸啊。。 哈哈。

Elizebeth D.L. said...

britney fren, even 3 pillows bind together, still have no bao zhen feeling. I tried already.. sigh..

I seriously every night think about 抱枕, no kidding... help~~~~~~