Sunday, February 19, 2006

口角

昨晚和老公起了些口角,其实现在想起来,是我一个人唱独角戏,他永远都没有什么脾气。这又是令我更生气。

我赌气着伴着枕头想,如果这时我在KL,我铁马上收拾行李回妈妈那里住几天,就像电影时常演的,然后等老公求我回家。想着,想着,越想越觉得委屈,就哭了起来。在这里,别说妈妈家,连要好的朋友都没有,想去朋友家避一避风也难啦,越想越气,越想越委屈。就硬硬把老公给挖醒,要他道歉,再要他列明他的罪行,还有讲明以后怎么样改善他的错误。他被我折腾了好久,我才气消,我正想来第2轮审判,他的鼻鼾声又响起了。气死我也!

其实昨天他也没有犯什么天大的错,可我就是气不顺,总决得娘家太远了,对我太不公平。:( 可怜的他,受尽了我昨晚的折磨,希望他永远都这么的没脾气,这么的让我。hee-hee...

9 comments:

舞者 said...

Your family must be very peaceful now that you are far away in Shanghai :)

Anonymous said...

Agree.

A good man is hard to find. A good man which can tahan abuse and still enjoys it is even harder to find.

Makes me think of that Billy Joel Song "She's Always a Woman".....

Mr.T

Elizebeth D.L. said...

Mr.T, so are you in the "good man" group?;p

Anonymous said...

Sure am. And a good father too. :)

Mr.T

Elizebeth D.L. said...

Teow Kian Hong?

Anonymous said...

What makes you think of Teow?

Mr.T

Elizebeth D.L. said...

Mr.T - Mr.Teow

Anonymous said...

You're right, but no prizes. :)

Teow

Elizebeth D.L. said...

2nd reason why I know is you -- "Makes me think of that Billy Joel Song "She's Always a Woman"..

This is so you!!!! :)