Tuesday, February 27, 2007

红包

昨天,老板给了我一个开工利是。我只是略谢了一下。回家拆开一看,没有想到他今年这么慷慨。。。大概是麻将赢了很多钱?哈哈。其实有红包我已经很appreciate了。只是没有想到是个大的。(以前我的那些老板都是意思意思给的。)

老公昨晚叫人送水来。我也给了那个人一个红包。他很高兴很高兴。我给红包这么多次(今年啦),他的表情是最真诚的,最开心的。有一些小孩(KL的),表情十分假,连谢谢也要父母叫才要死要活地讲一句。更不用说跟你拜年或说吉利的话。这么不甘愿,明年不给你们!哈哈~~~

又,很久没看见水果佬了。估计他又去卖香肠了。我还打算过年封他一个大红包呢。快快出现吧~老是要俺去家乐福买不新鲜的水果,讨厌。

7 comments:

Eileen said...

I didnt get a single angpow this year. Can you and purple_mushroom give me??????

The stupid company of mine didnt give also and say I havent work for a full years' term. But all the rest of my colleagues got it. What a fug tub* reason.

*fug tub is originally plucked from purple_mushroom*

Elizebeth D.L. said...

eileen, then we have got to meet before sunday (the 15th day & the last day of CNY.. in case u forgot.. haha)~~~ hahahaha...

oi.. your mama papa did not give u angpao meh? you must be really mis-behaved to deserve this. [grin]

Unknown said...

I got ang pow and very happy

Purple~MushRooM said...

Wei... 为什么你的 blog 写汉语的?我不会看啊。但是,我 tried to read 每一个字. Roughly 明白你再说什么。Hehe!

今年我也拿到很多红包。没想到,结婚了也能拿到那么多红包!Haha!

Eileen said...

parents gave me the Korea trip & a samsung digital camera....

Elizebeth D.L. said...

eh when is your korea trip??? never heard u mention? email me the picture neh!

Eileen said...

i went back 2 weeks. 1 week in KL and 1 week in Korea for CNY. Wah so many pics, next time go out I bring my camera show you lar.

I am a gal, u r a gal, what's that so appealing to see? hahaha