Wednesday, July 19, 2006

Wake Up Babe!


世界上最通用的6大分手理由:
1)你对我太好了,你让我有压力
2)你很好,很善良,但我不配
3)我们性格不和!再走下去双方都会辛苦
4)我现在想把所有的精力都放在事业上,还不想谈恋爱。
5)我不忍心伤害我的前女友...对不起(换言之,他比较忍心伤害你,而且也没有想过跟他前女友真正的分手,你,一直是个可怜的牺牲品,打从 day one)
5) ......... (这个人,音讯全无,让人以为他遭遇了什么不测还让你穷担心,其实,他是在歇力的逃避你。这一招是冠军的窝囊废!)

其实,理由就只有一个,就是他不爱你了。不爱你的理由,你更本也不需要知道,因为打从根本,他就没真心爱过你,所以,何来理由呢???

(This entry is for my friends who are still recovering from the "wound". Wake Up babe! He ain't worth your love at all. So don't waste your ching-chun over this person.)

3 comments:

nicknooo said...

you are damn rite ! these are all excuses la.

Lucky Lazy Lynn said...

And I've actually used 3 of the excuses before in life. I'm pathetic!

Anonymous said...

Out topic a bit here, deisy, thought u said coming back to Malaysia. In the case you lost frsns contact, u can call Staeve @ 3073223 maxis line.